Nasze Realizacje

-Cały przód został zabezpieczony folią bezbarwną

-doposażyliśmy auto w spoiler i pokrywy lusterek z włókna węglowego. 

-We wnętrzu pojazdu obszyliśmy kierownicę alcantarą z nićmi w kolorze „Mpower” oraz paskiem kierunkowym w kolorze przycisków „memory” na kierownicy 🙂

Zapraszam do galerii.

– program silnika Stage 2 podnoszący moc do 444hp i 638Nm. 

– customowe strzały z wydechu (tzw. burble) oraz zdjęliśmy ogranicznik prędkości.

-Przyciemnianie lamp z przodu i z tyłu

Democar firmy promomoto.pl

-326hp 450nm -> 455hp 620nm

-zmiana koloru na turkusowy chrom

-oklejenie bezbarwną folią ochronną

-Felgi Forgestar F14 Super Deep Concave

Manhart MH2 400WB czyli bazowo m235i posiada:
-intercooler Wagner comp. II
-custom downpipe 4”-3” catless by promomoto.pl
-custom exhaust by promomoto.pl
-mapa silnika stage 2 + custom exhaust burples

-Całe auto zostało oklejone bezbarwną folią ochronną

-nałożona została specjalna powłoka ceramiczna na folie

-oklejanie listew dekoracyjnych folią carbonową

-czyszczenie i zabezpieczenie środka pojazdu

-zrobiliśmy pełną korektę lakieru,

-okleiliśmy najlepszą bezbarwną folią na rynku XPEL Przedni zderzak, reflektory, lusterka, przednią część maski oraz przednią część nadkoli.

– Całość zabezpieczyliśmy powłoką ceramiczną łącznie z felgami i szybami.

Democar firmy promomoto.pl

-oklejony chromową folią do zmiany koloru Avery Black Chrome,

-otrzymał także czerwone akcenty na zewnątrz auta oraz plastiki wewnątrz pokryte folią o strukturze carbonu.

-Dodatkowo zabezpieczyliśmy cały samochód bezbarwną folią ochronną XPEL Ultimate aby delikatna folia chromowa się nie rysowała i żeby przedłużyć jej żywotność

-Na koniec pokryliśmy auto powłoką kwarcową.

-Samochód wyposażony jest w  dystrybuowane przez nas, robione na zamówienie felgi Forgestar F14 w kolorze Blood Red.

-całkowita zmiana koloru poprzez oklejanie z białego na czerwony połysk

-nałożenie powłoki ceramicznej na całe auto

-Pakiet Full Front, czyli zabezpieczenie przedniej częci auta Folią bezbarwną

 

Lamborghini Huracan przyjechało do nas aby pozbyć się rys, odświeżyć lakier i przede wszystkim zabezpieczyć elementy całego samochodu. Mocno porysowaną i wypiaskowaną przednią część samochodu polerowaliśmy aż w 3 etapach. Na przygotowany lakier, szyby i tworzywa sztuczne nałożyliśmy powłokę ceramiczną, zaś w środku delikatna alcantara, skóra i wszelkie tworzywa sztuczne zostały zaimpregnowane i zabezpieczone powłoką kwarcową. Teraz właściciel Lamborghini nie musi martwić się o powstawanie drobnych rys, czy przyklejanie się brudu do karoserii. Pamiętajmy jednak, że gdyby samochód miałby ochronioną przednią część folią bezbarwną nie doszło by do wypiaskowania lakieru i powstania aż tak dużej ilości rys.

 

-Całkowita Zmiana koloru nadwozia przez oklejanie na czarny mat wraz z wnękami

– przyciemnianie lamp tylnych i kierunkowskazów folią

-Oklejenie całego auta folią bezbarwną o właściwościach samoregeneracyjnych. 

-Na auto nałożyliśmy specjalną powłokę ceramiczną do folii bezbarwnych. 

-Auto po detailingu wnętrza zostało dokładnie zabezpieczone powłokami hydrofobowymi

-Zabezpieczenie całego przodu auta Bezbarwą folią ochronną  

– Zabezpieczenie powłokami ceramicznymi

– całkowicie ręcznie wykonane, czarne pasy stylizacyjne o satynowym wykończeniu oraz akcenty w kolorze pomarańczowym, idealnie dobranym do zacisków i pasów bezpieczeństwa 🙂

 Bez wątpienia to jedyny tak wyglądający egzemplarz na świecie.

– zabezpieczenie całego przodu auta bezbarwną folią ochronną

– wykonanie pomarańczowych pasków stylizacyjnych

-Pakiet Full Front, czyli zabezpieczenie przedniej częci auta Folią bezbarwną

– nałożona została powłoka ceramiczna na całą karoserie

-powłoka hydrofobowa na wszystkich szybach

-zabezpieczenie felg powłoką ceramiczna

-Pakiet Full Front, czyli zabezpieczenie przedniej częci auta Folią bezbarwną

-dodatkowo zabezpieczony spoiler Bezbarwną Folią Ochronną

– nałożona została powłoka ceramiczna na całą karoserie

-powłoka hydrofobowa na wszystkich szybach

-zabezpieczenie felg powłoką ceramiczna

 1 z 12 sztuk w Europie

-został w całości oklejony folią bezbarwną

– zabezpieczony powłokami ceramicznymi.

 -wykonałem czerwone paski akcentujące ospoilerowanie auta.

-Przód auta został oklejony bezbarwną folią bezbarwną

– zabezpieczony powłokami ceramicznymi.

 

-Przód auta został oklejony bezbarwną folią bezbarwną

– zabezpieczony powłokami ceramicznymi.

 

-Przód auta zabezpieczyłem folią bezbarwną z właściwościami samoregeneracji
– polerowanie jedno-etapowe lakieru
– ceramizacja lakieru
– powłoka hydrofobowa na szyby
– czyszczenie i zabezpieczenie wnętrza

– oklejenie bezbarwną folią ochronną przodu auta
(Przedni zderzak, lampy, maska, przednie nadkola)
– oklejenie grilla i tylnego dyfuzora na czarny połysk
– oklejenie wsporników za grillem w kolor nadwozia

-zmiana koloru auta  folią o kolorze Orage Metallic Gloss. 

-polerowanie czarnych elementów karoserii

-Zabezpieczyłem również przednie lampy i lusterka folią bezbarwną. 

-Na koniec autko otrzymało pakiet zabezpieczenia felg ceramiką i szyb powłoką hydrofobową.

-zmiana koloru auta na kolor Plum Explosion Gloss

 

✔️zabezpieczenie przednich lamp bezbarwną folią ✔️oklejanie dachu i listew w czarny połysk

 ✔️oklejanie lusterek w czarny połysk 

✔️oklejenie chromowej listwy na okolo emblematu na klapie bagaznika w czarny połysk ✔️malowanie końcówek wydechu również na czarny połysk

-Zmiana koloru na British Racing Green poprzez oklejanie.

– Dodatkowo wyczerniłem emblematy 

-lekko przyciemniłem tylne lampy

 Couple Shoots Cars

– mycie detailingowe
-czerwone wstawki przedniego zderzaka
-czerwony pasek na tylnym zderzaku
-czerwona imitacja wersji Yellow Night Editon tylnego spoilera
-przyciemnianie tylnych lamp

Nowy Mercedes A45 AMG Yellow Night Edition
– zabezpieczyliśmy cały przód, oraz wnęki pod klamkami bezbarwną folią ochronną o właściwościach samoregenerujących XPEL od Xpel Warszawa
– korekta lakieru
– wykonaliśmy na nowo pasy stylizacyjne idące przez cały dach aż po splitter przedniego zderzaka
– żółte akcenty stylizacyjne na wzór oryginalnych
– wyczernianie wszystkich chromów poprzez oklejanie
– wielowarstwowa, najtwardsza powłoka ceramiczna
– ceramizacja felg
– powłoka hydrofobowa na szyby
– pełen detailing i zabezpieczenie środka

– profesjonalne wyczernienie chromowanych elementów
– okleiliśmy na czarno przedni grill oraz gwiazdy z przodu i z tyłu samochodu.

BMW M4
– całkowita zmiana koloru poprzez oklejanie
– wyczernianie chromów i tylnego dyfuzora folią czarny połysk.

Democar firmy promomoto.pl

-zmiana koloru auta z czarnego na Nardo Grey

– oklejanie wszystkich listew chromowych wraz z nerkami na czarny połysk.

-BMW zostało wyposażone w felgi Forgestar CF5V Super Deep Concave

W BMW 340i wykonaliśmy szereg modyfikacji:
– customowy układ wydechowy, od downpipe sterowany na pilota z klapką na podcisnienie
– dwie 100mm końcówki wydechu
– splitter przedni i tylny dyfuzor mperformance
– lotka/spoiler na klapie bagażnika
-oklejenie dachu, lusterek i spoilera na czarny połysk
– zabezpieczenie lamp przednich folią bezbarwną
– oklejenie listew we wnętrzu na carbon
– montaż sportowych obnizających sprężyn Eibach
– montaż dystansów aby ładnie spasować koła z nadwoziem

Taka metamorfoza to coś pięknego, teraz tylko czekać aż klient zdecyduje się na program silnika

W nowym BMW M2 zrobiliśmy:

– zabezpieczenie całej karoserii bezbarwną folią ochronną XPEL Ultimate

– oklejenie na czarny połysk dachu, listew dachowych, lusterek i lotki na klapie bagażnika

– wykonaliśmy czarne tło pod przednim znaczkiem BMW i zmieniliśmy kolor tylnego emblematu M2 na czarny mat

– położyliśmy 3 powłoki ceramiki na całą karoserie

-ceramiką zabezpieczyliśmy także felgi oraz zaciski hamulcowe

– wszystkie szyby otrzymały powłoki hydrofobowe – we wnętrzu zabezpieczyliśmy skóry, plastiki, elementy gumowe i dywaniki

– program silnika Stage 2 podnoszący moc do 444hp i 638Nm. 

– customowe strzały z wydechu (tzw. burble) oraz zdjęliśmy ogranicznik prędkości.

Właściciel zmierzył 8.6s 100-200 na paliwie RON98

Kolejne BMW M2 i zabezpieczenie samoregenerującą się folią bezbarwną XPEL Ultimate. Oklejone zostały następujące elementy:
-Maska
-Przeni zderzak
-Przednie nadkola
-Próg bagażnika
Zapraszam do oglądania relacji, jak powinna wyglądać prawiodłowo zaaplikowana folia na rogach oklejonych elementów

-Pełna renowacja lakieru

-czyszczenie środka

-zabezpieczenie lakieru powłoką ceramiczną

-zabezpieczenie szyb powłoką hydrofobową

-zabezpieczenie dachu Cabrio

Samochód przeszedł pełną renowację lakieru czyli usunięcie 95% rys, środek został wyprany i zamontowana została żaluzja na tylnej szybie. Lakier i tworzywa sztuczne zabezpieczyliśmy powłoką ceramiczną o twardości 9H, szyby otrzymały powłokę hydrofobową, zaś wyczyszczony środek powłokę konserwującą tworzywa sztuczne. Biorąc pod uwagę stan auta przed pracami można powiedzieć, że staruszek dostał drugie życie, a matowy lakier zamienił się w lustrzane odbicie

Ford Mustang 1965r po pełnej renowacji prezentuje się jak nowy.

Przeprowadziliśmy następujące prace:
– wieloetapowa korekta lakieru
– ceramizacja lakieru
– pranie + czyszczenie środka
– renowacja plastików i tworzyw sztucznych
–  zabezpieczenie plastików i tworzyw sztucznych
– pranie i renowacja skórzanego dachu
– zabezpieczenie skórzanego dachu

– zabezpieczenie przedniej części samochodu bezbarwną folią ochronną XPEL Ultimate Plus. 

-Dodatkowo wypolerowaliśmy lakier i zabezpieczyliśmy go powłoką ceramiczną z najwyższej półki

-zmieniłem kolor emblematu „quattro” na przednim zderzaku na czerwony teraz pasuje do zacisków i elementów wykończenia wnętrza

-zmiana koloru folią z palety Arlon’a Satin Pearl White – czyli satynowa biała perła

– folię pokryliśmy powłoką ceramiczną

-nowo obszyte fotele doczyściliśmy i zakonserwowaliśmy powłoką ceramiczną.

-zmieniliśmy kolor dachu i rekinka na czarny połysk, 

-pokryliśmy powłoką ceramiczną o twardości 9H.

-Zabezpieczone folią zostały poniższe elementy:
-przedni zderzak
-progi
-przednia część wystająca tylnych nadkoli
-dolna część tylnego zderzaka
-próg bagażnika

-zmiana koloru auta folią z palety Arlon’a – Ocean Deep

– dach okleiliśmy czarną folią matową

-lusterka i wybrane elementy  karoserii okleiliśmy folią o strukturze Carbonu.

-przyciemniliśmy tylne lampy. 

-Całość zabezpieczyliśmy powłoką ceramiczną aby folia starczyła na lata i utrzymanie jej w czystości nie sprawiało żadnego problemu.

– Przednia szyba otrzymała powłokę hydrofobową.

-Dwu etapowe polerowanie lakieru

-zabezpieczenie powłoką ceramiczną elementów lakierowanych 

Regeneracja i zabezpieczenie lakieru w Mercedesie CL600 przebiegła pomyślnie. Auto z 2008 roku prezentuje się jakby dopiero wyjechało z salonu, dzięki 3-etapowej korekcie lakieru oraz położonej w kilku warstwach powłoce ceramicznej. Zabezpieczyliśmy także szyby i koła, a reflektory przednie dostały dodatkową ochronę przed piaskowaniem dzięki bezbarwnej folii XPEL .
Zapraszamy do galerii!

Projekt Mercedesa E63 AMG dla BasterGarage zakończony sukcesem. Mimo wielkiej presji czasu udało się dokończyć auto. Moim zdaniem wyszło rewelacyjnie A Wy co sądzicie?

Porsche Cayman GT4 w finalnej wersji po całkowitej zmianie koloru żóltego na „British Racing Green” za pomocą oklejania.  
Jak Wam się podoba?

-Oklejanie dachu, listew oraz tylnego spoilera błyszczącą czarną folią 

– okleiliśmy wszystkie chromowe elementy na czarny połysk:
– grill wraz z emblematem
– emblematy z boku i z tyłu samochodu
– chromowe listwy dekoracyjne na klamkach
– listwy boczne na około okien
– lotka na tylnej klapie

-oklejenie całego auta Bezbarwna Folia Ochronna

– zabezpieczenie bezbarwną folią ochronną (XPEL) całego przodu auta wraz z reflektorami
– oklejenie nerek i lusterek na czarny połysk
– korekta lakieru
– powłoka ceramiczna na karoserie i okleinę
– powłoka hydrofobowa na szyby
Xpel Warszawa

-zmiana koloru auta na Grafitową satynę

-oklejenie dachu na czarny połysk

-wyczernianie chromów

 

-Pełna zmiana koloru poprzez oklejanie z fabrycznego pomarańczowego na kolor Dark Matte Grey. 

-oklejone zostały również wnęki drzwi, aby po ich otwarciu nie widać było kontrastu między oryginalnym lakierem a okleiną. 

-Wszystkie listwy chromowe oraz dach okleiliśmy w czarny połysk

– przyciemniliśmy delikatnie tylne odblaski aby nie kontrastowały z resztą auta.

Skontaktuj się Z NAmi

W celu uzyskania spersonalizowanej oferty