NASZE REalizacjE

Mclaren 600lt MSO 1 z 12 w Europie, został w całości oklejony folią bezbarwną oraz zabezpieczony powłokami ceramicznymi. Na koniec wykonałem czerwone paski akcentujące ospoilerowanie auta.
Standardowo zapraszam do galerii, jest na co patrzeć!

Cały Nissan oklejony został przez nas chromową folią do zmiany koloru Avery Black Chrome, otrzymał także czerwone akcenty na zewnątrz auta oraz plastiki wewnątrz pokryte folią o strukturze carbonu.

Dodatkowo zabezpieczyliśmy cały samochód bezbarwną folią ochronną XPEL Ultimate aby delikatna folia chromowa się nie rysowała i żeby przedłużyć jej żywotność. Na koniec pokryliśmy auto powłoką kwarcową.

Samochód wyposażony jest w  dystrybuowane przez nas, robione na zamówienie felgi Forgestar F14 w kolorze Blood Red.

Mój najnowszy projekt MH2 400WB. Udało się wycisnąć 455hp 620Nm z bodykitem od MANHART Performance oklejony w turkusowy chrom. Od dziś możecie spotkać na ulicach Warszawy Wszystkich posiadaczy BMW serii „F” i nowszych zapraszam do modyfikacji sterownika silnika Modyfikacje wykonujemy bezinwazyjnie przez OBD, w kazdym wypadku istnieje możliwość powrotu do seryjnej mapy silnika. Efekty naszych prac widać ponieżej 326hp 450nm -> 455hp 620nm Manhart MH2 400WB czyli bazowo m235i posiada: -intercooler Wagner comp. II -custom downpipe 4”-3” catless by promomoto.pl -custom exhaust by promomoto.pl -mapa silnika stage 2 + custom exhaust burples BMW serii M, flash DTC z serii GTS w cenie! Dodatkowo możliwość ustawień doładowania na różnych biegach (boost by gear) i zwiększenie wybuchów w wydechu – tzw burples. Cena programu startuje od 3000zł netto

BMW M4
– całkowita zmiana koloru poprzez oklejanie
– wyczernianie chromów i tylnego dyfuzora folią czarny połysk.

Auto zostało oklejone folią zmieniającą kolor nadwozia z seryjnego czarnego na bardzo modny ostatnimi czasy Nardo Grey. Dodatkowo wszystkie listwy chromowe wraz z nerkami zostały oklejone na czarny połysk.

W BMW 340i wykonaliśmy szereg modyfikacji:
– customowy układ wydechowy, od downpipe sterowany na pilota z klapką na podcisnienie
– dwie 100mm końcówki wydechu
– splitter przedni i tylny dyfuzor mperformance
– lotka/spoiler na klapie bagażnika
-oklejenie dachu, lusterek i spoilera na czarny połysk
– zabezpieczenie lamp przednich folią bezbarwną
– oklejenie listew we wnętrzu na carbon
– montaż sportowych obnizających sprężyn Eibach
– montaż dystansów aby ładnie spasować koła z nadwoziem

Taka metamorfoza to coś pięknego, teraz tylko czekać aż klient zdecyduje się na program silnika

– zabezpieczenie całego przodu auta bezbarwną folią ochronną

– wykonanie pomarańczowych pasków stylizacyjnych

Auto przeszło całkowitą zmianę koloru z białego na czerwony za pomocą oklejania. Okleiliśmy również wnęki oraz drzwi od wewnątrz na tyle, na ile dało się to zrobić bez demontażu boczków. Na koniec, zabezpieczyliśmy folie powłoką ceramiczną aby ułatwić mycie auta oraz wydobyć większy połysk i głębszą barwę folii.

Dostaliśmy zadanie zmienić kobieco skonfigurowane – czerwone Audi, na takie aby prezentowało się męsko i elegancko. Dzięki zmianie koloru poprzez oklejanie na grafitowy mat metallic, dachu na czarny połysk oraz zadbaniu o detale takie jak pomalowanie znaczków na czarny połysk i przyciemnienie lamp z tyłu uzyskaliśmy idealny efekt końcowy. Dodatkowo okleiliśmy wnęki bez demontowania samochodu tak, aby po otwarciu drzwi nie raził czerwony kolor, a wnęki pasowały do reszty auta. Mamy nadzieje, że będziemy mogli dodatkowo wyposażyć ten egzemplarz w felgi od Forgestar Polska, co dopełni jego świetny wizerunek.

Całkowita Zmiana koloru nadwozia przez oklejanie na czarny mat wraz z wnękami

– przyciemnianie lamp tylnych i kierunkowskazów folią Kolejne Ferrari skończone dzięki współpracy z chłopakami z JMJ którzy jak zwykle stanęli na wysokości zadania 

 Oklejenie całego auta folią bezbarwną o właściwościach samoregeneracyjnych. Auto oklejałem bez szablonów, aby ukryć folię jak tylko to było możliwe. Proszę zwrócić uwagę, że jest pozawijana pod wszystkie uszczelki, emblematy oraz krawędzie jakie się tylko dało. Na auto nałożyliśmy specjalną powłokę ceramiczną do folii bezbarwnych. Auto po detailingu wnętrza zostało dokładnie zabezpieczone powłokami hydrofobowymi

Projekt wykonany przy współpracy z salonem pielęgnacji pojazdów – JMJ

Pełna zmiana koloru poprzez oklejanie z fabrycznego pomarańczowego na kolor Dark Matte Grey. W kolorze nadwozia oklejone zostały również wnęki drzwi, aby po ich otwarciu nie widać było kontrastu między oryginalnym lakierem a okleiną. Wszystkie listwy chromowe oraz dach okleiliśmy w czarny połysk aby utrzymać idealny balans dwóch kolorów – grafitu i czerni. Na koniec przyciemniliśmy delikatnie tylne odblaski aby nie kontrastowały z resztą auta.

Przód auta zabezpieczyłem folią bezbarwną z właściwościami samoregeneracji
– polerowanie jedno-etapowe lakieru
– ceramizacja lakieru
– powłoka hydrofobowa na szyby
– czyszczenie i zabezpieczenie wnętrza

– oklejenie bezbarwną folią ochronną przodu auta
(Przedni zderzak, lampy, maska, przednie nadkola)
– oklejenie grilla i tylnego dyfuzora na czarny połysk
– oklejenie wsporników za grillem w kolor nadwozia

Range Rover Sport został oklejony przez nas folią o kolorze Orage Metallic Gloss. Range w tym kolorze wyglada rewelacyjnie, razem z wypolerowanymi przeze mnie czarnymi elementami karoserii został zabezpieczony powłoką ceramiczną.
Zabezpieczyłem również przednie lampy i lusterka folią bezbarwną. Na koniec autko otrzymało pakiet zabezpieczenia felg ceramiką i szyb powłoką hydrofobową.

Zmiana koloru na British Racing Green poprzez oklejanie. Dodatkowo wyczerniłem emblematy i lekko przyciemniłem tylne lampy. Wygląda bosko i szybko jeździ!

Jak sobie radzi w sportowych warunkach znajdziecie na Couple Shoots Cars

W nowym BMW M2 zrobiliśmy:

– zabezpieczenie całej karoserii bezbarwną folią ochronną XPEL Ultimate

– oklejenie na czarny połysk dachu, listew dachowych, lusterek i lotki na klapie bagażnika

– wykonaliśmy czarne tło pod przednim znaczkiem BMW i zmieniliśmy kolor tylnego emblematu M2 na czarny mat

– położyliśmy 3 powłoki ceramiki na całą karoserie

-ceramiką zabezpieczyliśmy także felgi oraz zaciski hamulcowe

– wszystkie szyby otrzymały powłoki hydrofobowe – we wnętrzu zabezpieczyliśmy skóry, plastiki, elementy gumowe i dywaniki

Ford Mustang 1965r po pełnej renowacji prezentuje się jak nowy.

Przeprowadziliśmy następujące prace:
– wieloetapowa korekta lakieru
– ceramizacja lakieru
– pranie + czyszczenie środka
– renowacja plastików i tworzyw sztucznych
–  zabezpieczenie plastików i tworzyw sztucznych
– pranie i renowacja skórzanego dachu
– zabezpieczenie skórzanego dachu

Samochód przeszedł pełną renowację lakieru czyli usunięcie 95% rys, środek został wyprany i zamontowana została żaluzja na tylnej szybie. Lakier i tworzywa sztuczne zabezpieczyliśmy powłoką ceramiczną o twardości 9H, szyby otrzymały powłokę hydrofobową, zaś wyczyszczony środek powłokę konserwującą tworzywa sztuczne. Biorąc pod uwagę stan auta przed pracami można powiedzieć, że staruszek dostał drugie życie, a matowy lakier zamienił się w lustrzane odbicie

wyposażyliśmy w ochronną folię bezbarwną XPEL Ultimate, zmieniliśmy kolor dachu i rekinka na czarny połysk, a na koniec wszystko pokryliśmy powłoką ceramiczną o twardości 9H.
Zabezpieczone folią zostały poniższe elementy:
-przedni zderzak
-progi
-przednia część wystająca tylnych nadkoli
-dolna część tylnego zderzaka
-próg bagażnika

Lamborghini Huracan przyjechało do nas aby pozbyć się rys, odświeżyć lakier i przede wszystkim zabezpieczyć elementy całego samochodu. Mocno porysowaną i wypiaskowaną przednią część samochodu polerowaliśmy aż w 3 etapach. Na przygotowany lakier, szyby i tworzywa sztuczne nałożyliśmy powłokę ceramiczną, zaś w środku delikatna alcantara, skóra i wszelkie tworzywa sztuczne zostały zaimpregnowane i zabezpieczone powłoką kwarcową. Teraz właściciel Lamborghini nie musi martwić się o powstawanie drobnych rys, czy przyklejanie się brudu do karoserii. Pamiętajmy jednak, że gdyby samochód miałby ochronioną przednią część folią bezbarwną nie doszło by do wypiaskowania lakieru i powstania aż tak dużej ilości rys.

 

Kilka dni temu mieliśmy okazje dokładnie oczyścić, wypolerować i zakonserwować lakier w pięknej BMW M6. Auto posiadało wiele skaz takich jak kawałki asfaltu, drobne mikrouszkodzenia i rysy które zostały usunięte. Później położyliśmy kilka warstw powłoki kwarcowej na lakier i hydrofobowej na szyby. Najwięcej czasu zajęło nam jednak doprowadzenie do nowości końcówek wydechu które były wręcz czarne od sadzy i nawet agresywna pasta polerska nie dawała im rady.

Pierwotnie w kolorze czarnym, okleiliśmy folią z palety Arlon’a Satin Pearl White – czyli satynowa biała perła folię pokryliśmy powłoką ceramiczną, a nowo obszyte fotele doczyściliśmy i zakonserwowaliśmy powłoką ceramiczną.

Audi RS5 okleiliśmy folią z palety Arlon’a – Ocean Deep, dach czarną folią matową, lusterka i wybrane elementy karoserii folią o strukturze Carbonu. Zmieniliśmy także kolor lusterek, emblematów z tyłu, okleiliśmy wnęki drzwi w kolor nadwozia i przyciemniliśmy tylne lampy. Całość zabezpieczyliśmy powłoką ceramiczną aby folia starczyła na lata i utrzymanie jej w czystości nie sprawiało żadnego problemu. Przednia szyba otrzymała powłokę hydrofobową.

Usunęliśmy rysy oraz wypolerowaliśmy lakier przywracając mu salonowy wygląd. Wszystkie elementy zarówno wewnątrz jak i z zewnątrz pojazdu zostały zabezpieczone powłoką ceramiczną, dzięki czemu lakier nabrał lustrzanego błysku, a zmywanie owadów i powstałego brudu ograniczy się do użycia myjki ciśnieniowej.

Regeneracja i zabezpieczenie lakieru w Mercedesie CL600 przebiegła pomyślnie. Auto z 2008 roku prezentuje się jakby dopiero wyjechało z salonu, dzięki 3-etapowej korekcie lakieru oraz położonej w kilku warstwach powłoce ceramicznej. Zabezpieczyliśmy także szyby i koła, a reflektory przednie dostały dodatkową ochronę przed piaskowaniem dzięki bezbarwnej folii XPEL .
Zapraszamy do galerii!

Nissan GTR po korekcie lakieru, cały oklejony bezbarwną folią ochronną XPEL + zabezpieczony w środku i na zewnątrz kilkoma warstwami powłoki ceramicznej. Dodatkowo elementy we wnętrzu oklejone zostały folią o strukturze carbonu.

Skończyliśmy czarnego Nissana GTR, w którym zrobiliśmy pełną korektę lakieru, okleiliśmy najlepszą bezbarwną folią na rynku XPEL Przedni zderzak, reflektory, lusterka, przednią część maski oraz przednią część nadkoli. Całość zabezpieczyliśmy powłoką ceramiczną łącznie z felgami i szybami. Biorąc pod uwagę stan auta przed naszymi pracami, Nissan dostał drugą młodość i pakiet zabezpieczeń dzięki którym pozostanie w świetnej kondycji przez wiele miesięcy.

Kolejne BMW M2 i zabezpieczenie samoregenerującą się folią bezbarwną XPEL Ultimate. Oklejone zostały następujące elementy:
-Maska
-Przeni zderzak
-Przednie nadkola
-Próg bagażnika
Zapraszam do oglądania relacji, jak powinna wyglądać prawiodłowo zaaplikowana folia na rogach oklejonych elementów

W Mercedesie S63 AMG okleiliśmy wszystkie chromowe elementy na czarny połysk:
– grill wraz z emblematem
– emblematy z boku i z tyłu samochodu
– chromowe listwy dekoracyjne na klamkach
– listwy boczne na około okien
– lotka na tylnej klapie

– zabezpieczenie bezbarwną folią ochronną (XPEL) całego przodu auta wraz z reflektorami
– oklejenie nerek i lusterek na czarny połysk
– korekta lakieru
– powłoka ceramiczna na karoserie i okleinę
– powłoka hydrofobowa na szyby
Xpel Warszawa

Nowy Mclaren 720s podczas procesu zabezpieczania lakieru folią bezbarwną
Nowy Mclaren 720s w trakcie zabezpieczania foliami bezbarwnymi i powłokami ceramicznymi.
BMW M2 z jednostką n55 otrzymało program silnika Stage 2 podnoszący moc do 444hp i 638Nm. Dodatkowo wgraliśmy customowe strzały z wydechu (tzw. burble) oraz zdjęliśmy ogranicznik prędkości. Właściciel zmierzył 8.6s 100-200 na paliwie RON98
Oklejanie dachu, listew oraz tylnego spoilera błyszczącą czarną folią w najnowszej BMW serii 3 – jeszcze przed odebraniem auta z salonu przez mojego stałego klienta
AUDI RS3 przyjechało do nas na zabezpieczenie przedniej części samochodu bezbarwną folią ochronną XPEL Ultimate Plus. Dodatkowo wypolerowaliśmy lakier i zabezpieczyliśmy go powłoką ceramiczną z najwyższej półki. Nie mogłem się powstrzymać i zmieniłem kolor emblematu „quattro” na przednim zderzaku na czerwony teraz pasuje do zacisków i elementów wykończenia wnętrza
Lamborghini Huracan Performante oraz zabezpieczanie maski folią bezbarwną XPEL
Całe auto zostało zabezpieczone bezbarwną folią ochronną XPEL Ultimate Plus. Dzięki właściwościom samoregeneracyjnym folii, auto będzie wyglądać jak nowe przez najbliższe 10 lat

Mercedes GLA 45 AMG
– mycie detailingowe
-czerwone wstawki przedniego zderzaka
-czerwony pasek na tylnym zderzaku
-czerwona imitacja wersji Yellow Night Editon tylnego spoilera
-przyciemnianie tylnych lamp

Projekt Mercedesa E63 AMG dla BasterGarage zakończony sukcesem. Mimo wielkiej presji czasu udało się dokończyć auto. Moim zdaniem wyszło rewelacyjnie A Wy co sądzicie?

Kolejny Mercedes A45 AMG
tym razem wykonaliśmy:
– profesjonalne wyczernienie chromowanych elementów
– okleiliśmy na czarno przedni grill oraz gwiazdy z przodu i z tyłu samochodu.

Nowy Mercedes A45 AMG Yellow Night Edition
– zabezpieczyliśmy cały przód, oraz wnęki pod klamkami bezbarwną folią ochronną o właściwościach samoregenerujących XPEL od Xpel Warszawa
– korekta lakieru
– wykonaliśmy na nowo pasy stylizacyjne idące przez cały dach aż po splitter przedniego zderzaka
– żółte akcenty stylizacyjne na wzór oryginalnych
– wyczernianie wszystkich chromów poprzez oklejanie
– wielowarstwowa, najtwardsza powłoka ceramiczna
– ceramizacja felg
– powłoka hydrofobowa na szyby
– pełen detailing i zabezpieczenie środka

Porsche Cayman GT4 w finalnej wersji po całkowitej zmianie koloru żóltego na „British Racing Green” za pomocą oklejania.  
Jak Wam się podoba?

Skontaktuj się Z NAmi

W celu uzyskania spersonalizowanej oferty